Testade lite :)

Testade en sak i picnik och det funka men vill ha dubbelt upp av bilderna då jag ska lägga upp "orginal" bilderna påUSB som ska önskas in julklapp ;)
Och bild efekten :)
Vart bra men det är att man ska in på picnik.. sen ladda upp den ja annvänder den då och då tror jag det kommer hända här på bloggen då jag har tid att fixa och trixa med bilderna :)
Eller om jag tigger lite pengar av pappa ska ha ett sort då det finns många bilder i mitt album......
Hitta detta USB:http://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/harddisk/INT8GBNEONPNK/integral-usb-minne-8-gb-pink-neon
DEt finns ju massor men jag vill ha 8gb men ja tar det jag får bara det är 8Gb på det så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0