Blir stallet senare..

blir vell att åka till stallet senare... är barnvakt! för mamma och pappa jobbar!
Men pappa kommer hem om si så där typ en halv timme :P
Är ny kommen från skolan!
Chill hela dan till oh med matten eller ja det var så enkla tal i boken att man gjorde typ 5st på max 3 min... och jag talar sanning xD
okej so:n var jobb där med men det var enkelt man skulle läsa klart ett häfte om julen.. och fylla i ett fråge formulär om julen.. ja det var lätt faktskt xD
Ja stallet blir senare ska vell gå dit fort pappa kommer hem eller så blir det när jag ätit mat ska bara pyssa om.. :) det är ju så j*vla halt ute!! och svart för den delen..!
Bild på den nyua desingnen! den syns inte på google chrome.. vet inte varför men internet explor funkar det på och dom andra internet läsarna vet jag inte! men tryck F5 om du inte ser ;)
Ska undersöka problemet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0